poniedziałek, 9 kwietnia 2012

Cześć! To jest mój pierwszy wpis i mam nadzieje że wam się spodoba. O to kilka rzeczy które będę dzisiaj opisywać i oceniać.
1. Bejsbolówka jest modna i idealnie nadaje się na jesienne spacery z przyjaciółmi, przechodząc ulicą nie zostaniesz niezauważona. Jej wzór jest bardzo kreatywny i sportowy.
Moja ocena : 9/10


2. Bluzka z flagą jest przewiewna i wyjątkowa. Idealnie nadaje się do szkoły. Mając ją wzbudzisz podziw znajomych.
Moja ocena : 8,5/10
3. Bluzka z ustami należy do odważnych. Dobra na wyjścia z przyjaciółmi. Mając ją w swojej garderobie masz okazje na wypróbowanie jej w innych okolicznościach.
Moje ocena : 6/10
4. Bluzka z motywem żeglarskim jest bardzo bardzo ładna i podkreśla kobiece wdzięki. Sprawia wrażenie eleganckiej.
Moja ocena : 6/10


5. Koszula w kratę jest uniwersalna. Ma dużo zaleceń np. idealnie wygląda z bokserką pod spodem.
Moja ocena : 8/10
6. Bokserka z uśmiechem idealnie nadaje się na lato. Podkreśla dekolt. Dla większości osób ta bluzka promienieje entuzjazmem.
Moja opinia : 7/10

Komentujcie!

4 komentarze:

  1. Super blog! Miałaś genialny pomysł, piękne tło i szablon. Super ubrania są bardzo modne masz gust. Czekam na kolejne wpisy! < 3
    Zapraszam na blog o wspaniałych przygodach Snow Kids http://galactikfootballspelniajmarzenia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki za komentarz. Mogę tak samo powiedzieć o twoim blogu :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Spoko bloguśśśś o modzie mi się podoba bejsbolówka i motyw flagi

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuje za króciutki ale bardzo miły wpis!!!!!

    OdpowiedzUsuń